top of page

MUAMMA

Sonsuzluğa doğru yürümek için

Uyandım bir sabah dümdüzümden

Kaşlarım ortaya doğru bitişmek için

EÄŸilmekteydi dibe doÄŸru inceden inceden


Korkmuyordum o malum tip veya tiplerden

Belki de gerekli olmasına rağmen ince bir korku, o namertten

TaÅŸmak istiyordum, taÅŸmak ve aÅŸmak

Yoksa varamayacağımı biliyordum ben de


Sarsılmak uğruna o tılsımlı fırtınanın ortasında

Bizdeniz durmadan bıkmadan ilerlemekte

Ä°ÅŸte, iÅŸte tam o anda

Uğradım bir saldırıya tuhaf yüzlerin


Tuhaf yüzler ve yüzlüler sardı etrafımı

Uğradım o sırada yorgun bir kuralsızlığa

Karar verememekten ne yapacağıma

Oysa istemiyordum ben de sizler gibi yozlaÅŸmak


Söylenemezdi yapabileceğime emin olduğum

Kimse, hiç kimse tarafından

Bulabilirdim belki belli belirsiz bir yol

Ama bu uğurda karşılaşabileceğim bir namluydu


Sustum çaresizce

Çaremi aramak ve bulmak istercesine

Ben arayabilirdim çareyi, evet

Peki onun beni bulabileceÄŸi kesin miydi?

135 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör
Yazı: Blog2_Post
bottom of page